Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, August 2, 2011

Ada apa dng Ramadhan -Day 1/1

Blur .. saya sangat blur .. Perghh mencabar betul puasa tahun nie .. 
one day b4 posa dah domam :(  

Meh nak cite xtiviti berbuka semalam. Mcm tahun2 sebelum nie first day berbuka 
eLLy mesti akan balik ke rumah Bonda :) rugi oOo klu tak balik cheras. 
mcm mcm lauk pauk Mymum sediakan. tu tak termasuk yg Mybro beli, 
ambik ko  penuh satu meja. itu belum cite bab air .. air kelapa ada, air soya ada, 
air cincau pun ade, nescafe O, tea O.. minumla sampai kembung

Kebetulan semalam my auntie sekeluarga pun ade.. penuh rumah dah mcm raya pulak :) gambar? hurmm sekarang nie malas betul nak ambik gambar. 
nanti bila rajin eLLy tepek la gambar kat cini .. 
eLLy masih belum bersedia nak tepek gambar makanan kat cini :) 
hahhaaha mcm budak2 lak kan ngeeee

Hari nie dah hari kedua kita berpuasa. pagi tadi sahur eLLy cuma minum air jer.
Almaklum la badan masih tak berapa nak segar :( MyLuv pun tak cihat gak. 
so kami buat keputusan untuk layan tidor dan bagun minum ajer. 
Hopefully kami kembali segar bugar selepas ini


6 comments:

atty's said...

semoga elly cepat sihat ye..

diana said...

boleh tahan ke tak makan..
perut masuk angin nanti..

rasp said...

mmg best bila berhimpun nie kan sis...
ciannnn nye kat u sis...
smoga cepat2 u sihat!

eLLy said...

Atty, tq sis


Diana, Insyallah :D


Rasp, meriah beb! terus rasa mcm raya hehehehe

mummysyafie said...

abang pun tak baper sihat puasa kali ni. sian dier..

cepat sembuh yer noks.

Pepel BoNda AmaNi said...

dah sembuh lum nie sis????