Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, August 17, 2011

Udang Bakar

Ishhh idok la temann !!!


 

18 comments:

Stilla Royazrie said...

mmg betul sis...mahal giler kan...pernah sekali tila g makan2 ngan family in law. my dad in law order udang bakar 2 ketul RM 80 tau...ish2 mahal giler kan...

sW33tdARLiNG said...

perghhhhhhhhhhhhhhhhhh~~
kalo ngidam tak tahu la kannn

Dee said...

aku ada baca dlm paper aritu..mahal giler kan..baik gi mkn je lah kat hotel..hehehe..

eLLy said...

Stilla, kan kan kan itu 2 ketul.
yg nie seketul jer .. membazirrr


Amy, klu yg mengidam tu dapat laki kaya raya tak per.. klu dapat yg papekedana .. hurmmm sedehhh


Dee, yeszaaa baik makan ramai2 kat Hotel aku :p


.

NeenaAnuar said...

Giloz! takyah lahhh.. baik masak sendiri pun pueh ngan RM100 tuuu.. huhuhu...

akubiomed said...

Kalau orang belanja apa salahnya :-)

eLLy said...

Neena, kan kan kan mcm2 boleh dimasak ;)


Akubiomed, yeszaa klu ade yg sudi nak belanja i onn jer :D

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kalau ada titik sebelah satu hari-hari aku beli.... hehehe..

rasp said...

mak aiiihhh....kim salam je le...

nads said...

awat yang mahal sangat tuh

Pepel BoNda AmaNi said...

bertambah sakit gg tengok rege udang tue...

Redbloodsnow said...

teman pun idok gak lah kak. x kuasa..mahai nah :D

eLLy said...

Rina, klu ade titik kat sebelah tu i pun tiap2 hari gi terjah ;p

Rasp, hahaha kim salam :p

Nads, hurmm entah la .. tapi ade gak yg membeli.. tu yg heran tu

eLLy said...

Eida, hahaha sakit gigi tampal koyok ;p

Zie, kan kan kan mahal nak mampusss

*SiRibenMerah said...

iskkkk..naya~

eLLy said...

Iyra, tapi ade yg sanggup beli..
tu yg heran tu

mummysyafie said...

kalau beli kena makan sampai ke kulit ni. kasi licin

eLLy said...

hahaha misai dia pun kena kasi kunyah betul2 ;p