Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, August 12, 2011

Ada apa dng Ramadhan -Day 12

Assalamualaikum .. Alhamdullilah sudah Ramadhan yg ke12

Ade yg dah bergaduh nak balik raya kat mana ke?
jng gadoh2 kawan .. bawak bincang elok2 huhuhu ..

eLLy dah pasti akan balik ke Pahang dulu .. umah ibu mertua ku ..
after Pahang baru la kami ke
V V V V V
V V V V
V V V
V V
V
Yeszaaaa Pulau Pinang :) ini gambar sengal eLLy masa kat tesco ari tu.
Demi tanah tumpah darah ku eLLy sanggup beli Tomato sos buatan Pulau Pinang.
huhuhu sengal sengal .. nasib baik masa tengah bergambar tak de orang lalu :p

Penang here i comeeeee .... ngeeee sabar eLLy sabar posa tak habis lagi =)


7 comments:

Dee said...

oh..mu org penang eh..dee kl dulu..tengahari baru chow n9..dokek yo..

Pepel BoNda AmaNi said...

kak...nanti balik penang...jangan lupa mai raya umah cheq na...xmai siap..cheq sentap...no tipon cheq..sila pm cheq kat FB na..kekekke

rasp said...

eh eh ada geng balik raya penang....
i pun balik raya penang tapi on 3rd raya baru balik sana...
mmg sungguh tak sabaqqqqq nak balik....
mai lah rumah bonda cheq nanti naaa....

eLLy said...

Dee,hurrmm dokek yo kg ko ;p


Eida,Insyallah .. nanti akak update my number


Rasp, Caye pun raye ke 3 kot baru sampai sana :p

Nem0 o0h Nem0 said...

best kan penang? sy sukaaa..

Cik Wanie Ghani said...

akk org Penang ka?
berjiran lah kita,
wanie org kedah,
chewahhhhh:)

eLLy said...

Nemo, yeszaaa mcm2 ada :D i likeee


CW, seorang penang sorang kedah.. kita berjiran tapi Tol keluar lain lain :D