Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, February 27, 2008

IM NOT IN THE MOOD !


FriendsterKit.com Click here to get one
aRRRGGGhhhh !! im not in the MOOD today !
Me & MyLuV umpama menolong Hanjing yg tersepit !!!

13 comments:

Mieza said...

nape elly...siapa yg x kenang budi tuh...kau lesingkan jer...:p

Ct eLLy said...

entah la long.. bila tak tolong kata kita tak menolong, bila ditolong mcm nie lak jadiknye

tAuRuZmAmA said...

tetiba jer eLLy xde mood..apa kes??sapa la yg spoilt MOOD ko ni ek..haruss di'lesing'kan aje..huhuhu..stay cool babe!

nasazfrog... said...

saya ceria tapi awk plak tak der mood.. ermm naper nie? what happen... citer la..

Lily.Lulu. said...

knp kak .. sape buat akak jadi mcm tuh ..

hmm ..

ape2 pon be kool yer
;)

Ct eLLy said...

Rima > Mood aku telah dirampas oleh seekor insan yg arrggghhh tak tau la nak kata ape..

Nasa > itulah kehidupan.. klu nak citer pun umpama memburukkan kaum sendiri..

Lily > aku eh kami telah dibangsatkan!

ita.itu said...

sapa org tu elly..meh sini aku tepuk dahi dia..sian kwn aku tau...kol aku babe

pearlEJ said...

erkkk... adehh.. sabaq2.. tapi sakit hati kan kalau tlg org yg jenis mcm neh.. hishhhhh...

Mogul said...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Princess Redbloodsnow said...

akaaaakkkkkkkkkkkkkk
nape lak neh
caper yg x mengenang budi tuh

meh cnie z bekhand tulang wusuk die

ekekeke..

Tojagal said...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

viruspadu said...

adeh

org mcm ni mmg bersepah skrg

geram2 seligi jer

Ct eLLy said...

ita, ej, comel & virus

itu la susahnye klu menolong org camni.. bukan mintak di puji tetapi jng la kutuk & tikam kita diri belakang..