Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, February 22, 2008

Tak Habis


Ini bukan pasal diet, tetapi i tak minat Mee.. MyLuV oder bihun

balik umah bukak tengok Mee.. aduhhhh potong stim betul la..

Bangun pagi ari nie perut Laporrrr gilerrr ... Skarang mak nak gi makan !

6 comments:

Mieza said...

ooo..elly x suka mee ek..along pun memula x suka, suka mihun...pastu ibu n ita selalu msk mee tu yg terjadi suka tu...klu kat luar alg x pnh order mee mesti mhn atau lain2..nape ntah tekak ni cuma bole mkn bila sendiri n ibu je msk..kdg2pelik gak...hiks

Ct eLLy said...

along.. yee laa elly pun heran, klu mee goreng mamak boleh plak masuk.. ari tu ita beli mee ape ntah pun boleh masuk.. tapi klu gi kedai mintak mee tu not me la ..
peliks peliks..

mummysyafie said...

elly...tambah telutr mata kerbau, ayam goreng sedapp gak..tapi kiter pun tak minat tau mee goreng..

mamak style no hal..hihih..

Lily.Lulu. said...

mee goreng sodap la kak !!!

Ct eLLy said...

mummy .. malas la nak goreng telor ;p

Lily .. klu mee goreng mamak okey la

ita.itu said...

aku lak suka mee..cane nih