Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, February 28, 2008

Pabila si lembut mencari JAMU


Kisahnye bermula disini ...

"ku mahu kestiaan dan kejujuran la la la la la...." ringtone hp ku berbunyi

Hello Sayaaang ... kata ta ku..
hi yang (kata MyLuv pulak hi hi..) Yang i kena attn meeting la.. you balik umah mak dulu la.
Alaa.. tak pe i tunggu u.. Jawap ku
MyLuv said 'Okey it's up to you.. anything you SMS me okey! bye biu biu biu..'

Persoalannye skrang kemana harus ku pergi?
Nak shoping gaji lum dapat.. haa idea idea.. memandangkan stock dlm bank masih ada har har har.. kita pi buat facial la.. keluar opis kul 5.15pm.. sampai mall 5.20pm alah dekat jer..

Sampai tempat facial budak tu ckp ' akak kul 6pm boleh?' i said emm okey i gi kedai buku dulu.

Tepat jam6 i masuk la ke dedai itu semula.. baru nak duduk datang 2 orang aweks..
"UUuuu.. i nak carik jamu untuk tegangkan kulit ade? (korang bayangkanla sendiri camne dia bediri & posing.. kepik Uuu) ini brand ape? dari mane? panas tak klu i ambik.. i takut jerawat U.. i tak nak yg bancuh dng air.. malas la.. i nak jamu biji..
budak sales girls tu kasik la 'jamu tongkat ali'
nyah budak nie nak lezer kita nok.. ade plak kasi tongkat ali.. naughty tau...
lepas tu dia tanya lagi masker for buah d*d* ade? klu i pakai okey ke? i punye ade silikon U
Hidung nie pun i baru buat.. cantik tak?
pilih tu pilih nie aweks tu beli banyak gak 100++ Uu..

Ps - nak abik gampor tapi i takut Uuu.. nanti tak pasal kena tarik tudung.. au tak kuasa mak nok'

10 comments:

Mieza said...

hahahaha...lawak la ko elly..pepagi ni tersedak along minum kopi nih...hiks...:D..lelebih lak nyah tu dari kita ek...:p

pearlEJ said...

wakakakaka... depa pun pandai nk jaga, utk kulit tegang ler apa ler.. kita pun tak terpikir sampai tahap tu lagi..

Princess Redbloodsnow said...

Wakakakaka..wakakaka.

lawak2...tergelak2 jek z baco
pandai akak neh buat lawak taw

adessss!!

lawa x nyah tuh kak??


^_^ hiksss!!

Lily.Lulu. said...

hihihih
lawak laa kak !!

tapi dorang nih kak .. kadang2 lagi handal dari kita tau bab2 kecantikan nih ...

kalah kita perempuan nih u olls !!
;)

hiks ~

Mrs. Sheikh said...

erkk.....buah dedekkkkk
kuang3

ita.itu said...

hehe..nyah ghupanye...tgk lg over dr kita kan

Ct eLLy said...

along/ej/comel/lily/mrs sheikh/ita

korang yg baca dah tergelak.. aku yg brada di tempat kejadian senyum sampai ke telinga U..lepas diorang blah baru lah boleh gelak besor.. itu tak cite pasal rambut lagik.. blond giler.. karat beb..

Ziana said...

hahahaha..
auwww!
:P

adoii..tegelak sakan sy baca..
:)

jemari menari said...

uiks..pe ckp sal buah2 ni..ehehe..mak nyah ke tu elly?kaum yg satu ni kalu bab2 kecantikan mmg kalah kaum pepuan..serba serbi die tau..silikon milikon pon tau gak..huhu..nk tegangkn kulit mkn jamu tu btol ke??jamu ni klu nk lebey berkesan kne mkn jamu serbuk or yg dlm btuk liquid..kapsul/pil ni kesan die lambat sket..huhu..tau srba sket psl jamu ni coz ni la tajuk tesis mimi ms kat u..hihi..

Ct eLLy said...

Ziana / Sismimi
Memang .. kekadang diaorang lebih meletup dari kita nok..
Sis,kita pun nak carik la jamu dah 7 tahum kawin...