Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, October 17, 2011

VokaL



Sape tengok siaran langsung VokaL semalam? Sila angkat ibu jari :) best kan kan kan
Semalam dorang perkenalkan 5 org jer dulu .. so far ade 2-3 yg eLLy dah berkenan ..

Oh ye semalam eLLy jadik juri jemputan tau!

Hahaha kami lah juri yg tidak berbayar :)

Juri tetap yg sebenar ialah Azmer & Era fazira
Juri jemputan pulak Dato Siti Nurhaliza

Layak kah Era menjadi juri? hurmm .. tak kisah lah dia kan Juara Mentor :) 
Tapi kan si Azmer nie mcm poyo cikit lah.. menyampah pulak tengok dia!
aku kau aku kau.. hellooo ini siaran langsung hokey! untuk tontonan umum gitew
bahasa mcm tu tak sesuai untuk kanak bawah umur yg sedang menonton.

Okey lah tak mau membebel banyak2 di pagi Isnin  yg mulia ini.


Happy working guys #petang nie eLLy nak bepoco poco#



14 comments:

*SiRibenMerah said...

amboi2.. sejak dua menjak duk pegang mic neh, dah leh jd pengkritik yek.. hahaha.. ntah2, apa la yg akak duk kritik iyra dlm hati time dalam bilik karok tuh kannnnn~

* neh yg musykil neh *

kathy jem said...

Best Vokal Bukan Sekadar Rupa ni kan.. ^_^

eLLy said...

Iyra, hahahha sendiri mau ingat :D


Kathy, kan kan kan sangat best walaupun di episot yg pertama!

rasp said...

next time, takut lak nak gi karaoke dgn u & dee...mau kena tarbiah terbaeeeknya hehehehe...

Mimy Hamid said...

tengok di sebalik jek...ok la suara power woooooo

eB ezrin said...

ari nih tenet slow, gambor x leh tgk. hu3...
ps: best la eh vokal?

NM02 said...

noxxxxxxxxxx

kau rindu kat aku tak?

kau mesti risau guling2 kat aku ngan wahida kan

baik ngaku cepat

hehehehe

akubiomed said...

Saya tidak menonton tapi ada dengar beberapa peserta mempunyai vokal yang sedap didengar<--komen bukan teknikal

Pepel BoNda AmaNi said...

tgk2...pastue cam sedey skit bila peseta kedua tue xterpilih..walaupun memang dapat agak sebab sora dia xbest sangat...tapi ntah la..cam sedey lak..tetiba nyanyi di balik tabir..xterpilih...mak emo..nie...

eLLy said...

Rasp, hehehe kat karok lain beb..
coz kami nie tau komplen jer suara kami pun ke lauttt gak :D

Mimy, terbaikk wok!

Eb, Best!

Reena, huh malas nak jawap!! jelesss

Akubiomed, next week sila la tonton :D

Eida, ish mak buyung nie boleh emo la pulak.. tapi kesian kan .. sedih dia.

QUEENPINK said...

bestnya...

lagenda said...

Hok aloh..mak tak tertengok plak vokal tu. Nanti mak dtg sini slalu2 tgk apa yg elly komen psl vokal tu yea. Hahaha

Dee said...

hahaha..juri suka2..tp aku suka cara FBI balas balik kat azmeer tu..hehehe..

eLLy said...

Queen Pink :D

Mak, tak per mak nanti tengok kat tonton.com.my

Dee, betul3 aku setuju.. kena sebijik!