Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, April 11, 2011

Berdua memang Best!!

Best best best !! berdua memang best !! sape yg cakap tak best tu di JELEZZZZZ ;p
Jelez kah? hehehehe tak mo la jeles jeles .. i ade you pun ade kan

Ari sabtu lepas eLLy & MyLuv  cuti bersama .. ala org lain every weekend sama cuti
tak heran pun, i je yg jakun cikit coz jarang nak dapat cuti hujung minggu bersama ..

Bila dah sama sama cuti

Pagi
T I D O

Tengahari
T I D O


Petang
Berperang dng siput babi!! sampai hari nie tangan ku lengoh tarik pasu kesana kesini

Malam
Layan AF sambil ber FB


Tengah malam
MyLuv layan cite hantu sorang sorang =)




13 comments:

kathy jem said...

bestkan kalo satu ari dpt tido dan tido..pastu lepak tngk tv..mmng syiok arr...hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah tido dan tido....cam menarik jerk...kekekekkekeke :P

rasp said...

syurga ooo leh layan mata titonnnnn....
nie pepagi wajib bangun coz sapphire bangun awal pagi ...

rATu kEBaYA said...

boleh kata seharian tido ye.. dengna hujannya best....

eLLy said...

Kathy, Eida, Rasp, Aisyah

Lepas Hujan, Klu dapat tido memang syurgaaaa ;p

Lagenda said...

Oiit!! Mak nmpk montot syeksi! Ahakhakhak..

eLLy said...

Mak hahahahaha baru perasan gambar tak senonoh kan ;p

sW33tdARLiNG said...

TIDO teeeeeeeeeet
TIDO teeeeeeeeeet
TIDO teeeeeeeeeet
TIDO teeeeeeeeeet
TIDO teeeeeeeeeet

muahahahahaha

NM02 said...

tido??? mmm... asyik tido je engkorang ni... ade ape2 ker? hehehe

tgh mlm? layan antu? layan antu ke layan ko? muahahahahaha

eLLy said...

Amy, hahahhahaha
teeeeeeeeeet,
teeeeeeeeeet,
teeeeeeeeeet ..


Reena, nok ko memang hantu!!
klu layan aku lagi best kan ;p

mummysyafie said...

edeh...betul ke tido sajer? hihihi..tak kan kotttt

eLLy said...

Nor, hehehehe yg lain lain tu mana boleh cite ;p

akubiomed said...

Tu dia cik hubby melintang. Saya dekat rumah walau ada sofa masih melintang macam tuh. Best juga kalau buat gaya kuak lentang :-)