Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, April 6, 2011

Garam?

Entah ape la nama garam nie, ade budak kat opis nie beli, Dia sedekah kan cikit kat saya.
Benda free harus la di rembat ;) rezeki jng ditolak beb!! betul tak kawan kawan.
Lagi pun garam nie kita boleh scrub satu badan

Cara cara pengunaan nye kita kena rendamkan kaki or satu badan selama 20 min
klu rendam kaki okey la tapi klu rendamkan badan camno .. tak muat besen kat umah nie...

Jng risau jng khuatir .. masih ade cara untuk menyelesaikan nye

VVVVV
VVVV
VVV
VV
V

Eh betul ke ejaan
Menyelesaikan ???
huhu jom sambung

**********
*********
********
*******
******
*****
****
***
**
*

eLLy angkut la garam tu ke Hotel .. bijak bijak
bila dah dapat bathtab hurmm apo lagik
gosok jng tak gosok =) kita kasi scrub satu badan
~ Tetiba rasa mcm pengantin baru ~


12 comments:

nanonano said...

xdpt bayangkan rupe bentuk garam tu
dlm plastik ke tu kak?
yg mcm garam bukit tu ek>

wahida said...

wah...ala2 ber spa ko ye...

atty's said...

amboi..nasib elly ada idea yg bernas..

Mamaleesya said...

camat pengantin baru elly hihi

-oP_ida- said...

jangan pastu badan rasa masin dhlaa erk..ehehehehhehehe

sW33tdARLiNG said...

tiba2 rasa nak phewiitttttttt!!!

rasp said...

jgn rendam lelama kang kecut jeng jeng jeng hehehehhee

eLLy said...

Nano, A'aa kat dlm plastik tu..
org panggil garam bukit ke? entah la tak tau pulak cheq ;)


Wahida, ala ala je sendiri gosok sendiri sental ;p

eLLy said...

atty, wakakakkaka kebetulan hari yg eLLy dapat tu .. hari yg sama kami nak check in ;p


MamaAleesya, hahaha siot je ko ;)

eLLy said...

op_ida, hahaha lupa nak rasa masik ke tak =)


Amy, aku jawap balik peeeeeewitwit


Rasp, ape yg kecut? klu lemak yg kecut i suka ;p

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kekekekke motip nak feeling pengantin baru??? sesuatu taw..akkakakaka

eLLy said...

Eida, hehehehe tetiba je ;)