Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, April 12, 2011

Choco boom !!

Ci Cikeci kebum
bum bum bum
bunyi lagu..

Ci Cikeci kebum

bum bum bum
Oh lagu ku..

cewahhh menyanyi ria .. ala ala perserta AF pulak ye, sesekali teringin gak nak jadi
penyanyi populer.. kome tak nak ke? cer cite cercite ... kome pun nak jugak kan =)

Meh la awok nak cite nie, kome pernah makan gula2 tak? mesti la pernah kan ..
menipu la klu ade yg jawap tak pernah tu, jng tipu kang awok bakar kang ..
Choclairs pernah makan? yg nie mungkin ade yg tak pernah cuba ..
so moh la cube .. Choclais nie sedap !! awok dah cuba dah .. soodap

Lagi satu kat fanpage Choclairs nie ade games tau .. kepada peminat games mcm i
sila la ke Fanpage Choclairs


 Sedap weh, i pernah iklan kan dulu kat cini .. tak caya tengok gambar kat bawah nie

[Dugaan] memang dugaan ..  dugaan besar buat orang yang nak berDiet ;)


14 comments:

rasp said...

u tgh diet ke sis...
haippppp itu balang letak jauh2...
meh tumpang kat tempat i hehehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak diet....balang besar tue kasi eida..akak amik yang keci jerk..ekkekekek... :P

eLLy said...

Rasp/Eida,
i nie tiap2 hari diet huhuhu..
tapi makan tetap makan ;)

wahida said...

ko tgh diet? baik ko sedekah je kat aku kak...hehe...

eLLy said...

Wahidah .. ishh itu dulu .. sekarang tak lagi ;p

Dee said...

sedapnya choc tu..

Lagenda said...

meh kasik mak meh balang coklat tu..hehehe

akubiomed said...

Ini kalau dapat dekat anak-anak saya akan mengadap adik-beradik di hadapan botol cokelat :-)

eLLy said...

Dee, hurmmm memang codap


Mak, nak balang je kan .. isi tak nak kan ;)

eLLy said...

Akubiomed, klu budak2 nak memang dah paham dah.. yg tak paham kanak2 yg berumur 30 keatas pun minat gak ;)

mummysyafie said...

ko diet kan..meh bagi aku. aku tak diet pun

eLLy said...

Noe, aku diet? hurmm diet la sangat ;p

-oP_ida- said...

nak skewt blew

eLLy said...

opida, bolehh nanti cheq kasi seketoiii