Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, April 7, 2011

Hilang?

Selamat pagiii ... sorry kekawan semalam eLLy menghilangkan diri
Busy nok!! berlambak lambak eMail yg hendak di jawab
Pastu system pulak down .. arghhhh mcm kerja kat pejabat pos pulak, asalkan kesana
Maaf puan system kami down :)

Mintak2 hari nie semuanye berjalan dng lancar, klu tak lancar terbantut la misi BW ku

Selamat menjalankan  tugas kekawan .. Semoga kita mendapat Rezeki yg halal hari nie


 

10 comments:

NeenaAnuar said...

neena pun semenjak masuk office baru.. bzz menggilaa.. tak sempat nak wat BW.. sedeyyy.. camni ade masa sikti2 leh lah curik masa... huhuhu...

sW33tdARLiNG said...

aku ingatkan nak suruh kami cari plak apa barang yg hilang dlm gambar tu.. wakakakakaka

atty's said...

selamat bekerja elly

rATu kEBaYA said...

ler.. ingatkan apa yg hilang.. rupanya menghilangkan diri ye..

dulukan kerja ye..

NM02 said...

nok, aku sakit bahu ni.. tolong picit

eLLy said...

Neena, tu la kena curi2 masa sikit.. dlm erti kata lain lepas gian ;)

Amy, hahahha dah tak larant nak main sembunyi sembunyi ;p

atty, tq sis =)

Aisyah, selamat berkerja untuk kamu juga :)

Reena,tak nak.. ko dah join contest aku ke belum?

wahida said...

bz eh? jom pekena cendol!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

bz koh??? nanti xbz mai buat lawatan sambil belajar taw..kekekekek :P

eLLy said...

Wahida, buzy nok .. nanti aku cuti aku calling2 ko ye ;)

eLLy said...

Eida, hajat dihati memang nak wat camtu.. tapi silap hari bulan buat lawatan sambil tidoq .. ZZZZzzz