Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, June 22, 2011

Ceria coz dot dot dot

Good morning.. mood pagi nie bangun dng ceria coz malam tadi  ....
dot dot dot? hahaha mula la nak otak kuning tu .. ngeeee

Sebenarnye bangun dng ceri coz malam tadi perut kenyang banget ..
kami gi dinner kat Istana .. eh silap dinner kat Belakang Istana ..
yeszaaaa dinner ikan bakar

Lihatlah ikan bakar ku ..
oOopsss klu ade yg sedang berpuasa tu .. im solyyyy
Kami oder 2 ekor .. sorang satu .. tak mau rebut2
menu yg lain kami oder sup sayur + Sambal udang + telor dadar

Kami makan berdua tak samoai pun 30 hinggit .. murah kan .. yg penting Sooodap !!

14 comments:

rasp said...

i tak otak kuning sis...
otak biru je hahahaha....

mya said...

ikan bakar istana mmg marvelesss...
i pun lama dah tak gi sana..

NM02 said...

nok, kau dah tadah air tak?

nanonano said...

murahnye ikan bkr kt sane,
lapor nehh..huhu

*SiRibenMerah said...

bila nk blanje iyra mkn kt situ?? cer ajak sketttt~

eLLy said...

Rasp, alamak biru tu yg lagi bahaya :p

Mya, cedap kan kan kan.. ape lagi sebelum sila la terjah ;)

Reena, dah semalam Wahida msg kat aku :) klu tak cukup aku pi bersiram kat umah ko ye

nano, murah kan .. akak ambik ikan merah jer.

Iyra, wokeh nanti akak ajak ye.. pastu ko cer ajak buah hati skali.. cer ajak cer ajak ;)

Ciklinn said...

huwaaaaaaaaa lam agiler lin tak pergi makan ikan bakar istana... dulu masa kerja gigih aku noks.... dari shah alam ke KL nun ha.... skrg pun sgt trinign tapi dgn hero2 yg ramai ni tak sanggup rasa nak redah.. huhuhuhuh

Dee said...

mmg sedapkan ikan bakar belakang istana tu..dee pun suka..

akubiomed said...

Aduhai tidak makan ikan. Dah baik sakit pinggang semasa cabut rumput?

lagenda said...

mak pernah mkn ikan bkr kat blkg istana tu. Antara yg terfemes ikan bakarnya di KL kan..

Ikan terubuk bakar?? Hohoho..kecur air liur nih. Ikan bkar yg menjadi peberet ku

mummysyafie said...

tak tinggal sekor tuk aku ke yang? kater sayang...huhuhuh..

eLLy said...

Ciklinn, klu malam tak ramai org sangat klu hero2 nak belari pun boleh :)

Dee, hurmmm memang sodap .. rasa nak gi lagi ;p

Akubiomed, dah dapat makan ikan bakar.. pinggang pun terus baik :)

Mak, eLLy oder ikan merah jer.. klu terubuk leceh la nak makan :)

Nor, sayang memang sayang, nanti kita wat rombongan cik kiah kat citu ye ;p

Pepel BoNda AmaNi said...

ooooo malam pun buka nyek...ingatkan siang jerk...ish2..ketinggalan sungguh...

eLLy said...

Eida, yep bukak.. ape lagi jom terjah ;p