Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, June 28, 2011

Memasak

Ari tu eLLy rajin .. bila dah rajin maka kedapur lah kita :)
yg mana dah lama flw my blog nie tau la tahap kerajinan ku di dapur kui kui kui

I bukan malas okey.. cuma masa yg mencemburuiku .. huhuhu

cer teka cer teka ape tu?
ape yg boleh di masak dng bahan2 itu

Di antara bahan lain yg digunakan

Hehehehe dah tentu la uolls dah dapat jawapnye kan.. me just make Spageti
yg simple simple jer .. yg penting perut kenyang :)


14 comments:

sW33tdARLiNG said...

aku nak masak spageti tp laki kuuu tak makan spageti waktu malam.. so terpaksa pendamkan hajat

eLLy said...

Amy, ko buat la weekend, tea time, mesti dia rembat punye

wahida said...

lor, mana gambar spagetti yg dah siap? tunjuk la sikit bg aku terliur...

Mak lagenda said...

Kalo kat umah mak ni, drpd mkn spagetti, depa lbh rela mkn maggi!

Yaya said...

rajin kau elly...spageti dapnyeeeee tapi aku mmg pemalas..n ikot mood masak + masa pun mmg jeles ngn aku hahahaha

fieda said...

bak sepinggan.....hehehe...

eLLy said...

Wahida, hehehe itu dah masuk perut ;p


Mak, loh camgitu pulak ;)

eLLy said...

Yaya, aku rasa ko lagi rajin dari aku kot ;p


Fieda, udah habis dong ;) next time insyallah

*SiRibenMerah said...

sedappp ehh.. nak.. nakkkk.. nak kak elly masak bg i mkn jugak...

matahati-aishahazhar said...

mesti sedap ni.. adoi.. terasa spegethi lalu kat kerongkong pulak

Pepel BoNda AmaNi said...

wewit.....western ai tell u....apa lagi portluck rrr satu kali...

eLLy said...

Iyra, masak kasi you rasa ohhh tidakk malu (tak sedap)

Aisyah, this weekend ko buat la.. antar kat aku ;p

Eida, Portluck oh nooo tak sanggup

mummysyafie said...

spaghetti..hihihi..i know..i know..

eLLy said...

hehehe bijak bijak ;p