Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, June 29, 2011

iPad

Korang ade iPad? alah i pun ade ;) vavava very the belagak kan ..
tapi i punye di import' dari seberang laut sana ..
Siap di bungkus dan di periksa oleh Majlis Peperiksaan lagi hahahhaa
nak tengok tak? nak nak nak .. jap ye
V VVV V
V VV V
V V V
V V
V
Cantik tak? black and white you .. ko ade?
hehehe sebenarnye eLLy pun tak de ;(

 
eLLy dapat iPad aka cokelat dari adik kesayangan ku
yg berada di Labuan tu ;)

Tapi bukan itu jer .. eLLy dapat iPad versi pompuan
nak tengok?

V VVV V
V VV V
V V V
V V
V
Hahaha kureng asam punye budak dia selitkan sekali pad Libresse

Pepepun terima kasih ye sayang .. You know who you are ..



11 comments:

rATu kEBaYA said...

Ahaks.. nasib ipad utk pompuan tu masih dalam tahap kemampuan.

sW33tdARLiNG said...

itu bukan ipad... ituuu mypad...!! ahahahahaha

akubiomed said...

Ha..haa..apalah nasib. Tentu excited dapat hadiah yang disangka iPad :-)

eLLy said...

Aisyah, haha masih masih mampu ;p

Amy, hahaha memang sebab aku selalu sebut Mypad kat FB kan tu yg di pos ;p

Akubiomed, sangat teruja hahaha

lagenda said...

ipad perempuan?? Libresse pun jadik laaaaa...hihihihi

mummysyafie said...

haahah..aku dapat gak. tapi tak done nak amik pic terus ngappp..

IdaShah said...

aku pon takde ipad..tp pad ada hehehe

eLLy said...

Mak, hahaha jadi la if not kempunan nanti ;)

Nor, hehehe aku ambik siap2 sebelum download dlm perut ;)

Ida, hahaha kita serupa ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

terkujat ai taw....kekekkeke baru nak sentap sebab u ada ai ipad ai ada padlock jerk.kekekekke...ce tunjuk skit coklat tue....saja taw xmo sharing is caring..kekekekekke..

eLLy said...

eida, bak coklat memang tak berapa nak caring.. hahahaha
Padlock? uishh hang lagi ganas ;p

rasp said...

ipad, mypad, urpad, padlock...
lebih kurang je tu hehehehe..