Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, June 3, 2011

NORA ELENA

Assalamualaikum, selamat pagi salam 1 Rejab,
uolls puasa tak hari nie? saya posa .. insyallah ..

Nora Elena? sana sini cite pasal si Seth Tan, best sangat ke dia tu?
So semalam eLLy pun layari lah www.tonton.com.my

Hurmmm not bad .. best gak, semalam eLLy cuma sempat layan 4episod jer ..
Banyak lagi nak kena kejar nie
Tapi kan uolls bila di tenung tenung eNcem gak si Zul nie kan ;-)
semoga ada lah jodoh dia ngan si Abby .. Ooppss sudah lari tajuk nie!

tata selamat berpuasa uolls


8 comments:

atty's said...

suka gak layan..buat hiburan..memang besh ar..

wahida said...

tak minat zul, minat aeron jer...romantik abes dia semlm....huwaaaa!!! nangis!!!

nanonano said...

hehe dh la ensem kak..
bdn lak ketui2, kalah seth tan tu :p

eLLy said...

aTTy, sis saya baru terjebak :) memang boleh layan cite nie

Wahida,Nano
Abg Zul tu badan ketul2 ooo mesti sedap bila kena pelok ;p

sW33tdARLiNG said...

dah tamat dah episod Eid.. babai sang penjeles

Redbloodsnow said...

tak pernah zie tgk citer nih..hehe. ramai yg say best ek. zie dok layan cinta melody. coz citer ni main, citer cinta melody lom hbs...tu pasal ler..hikss

mummysyafie said...

petang2 mmg layan citer ni. kol 7 terpacak kat dpn tv

Pepel BoNda AmaNi said...

xsabar nak tunggu kul 7 hari nie...