Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, December 22, 2010

DuuuGaaaAAnn ...

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Sungguh banyak dugaan eLLy kena tempuhi kali ini ..
mcm mana la nak kurus kalau iman tak kuat .. iman dlm kategori MAKAN ye
iman yg lain masih kuat ;] cuma bab penjaga makan yg amat la susahhh
banyak sungguh dugaan yg harus aku tempuhi.
Petang kemarin MyLuv bawak balik satu bungkusan
biasa la gift from guest to him.
nak tau ape? jom kita selongkar
***
**
*
Haa ambik ko sampai 2 botol coklat & gula2 dia dapat
itu pun satu botol dia dah tinggalkan kat bebudak opis

Arghhhh tak kan nak tengok aje ..
takan nak biarkan semut yg hurung  ..
Cooobaaaannnn
 

11 comments:

imz said...

alahai...tergugat keimanan mkn aku jgk wei...kalau ko lagila..depan mata lagi...

Dee said...

bglah sket..xde kudap-kudapan neh..

liza said...

kak li...nak jg..

eLLy said...

iMz, ha tau tak pe .. memang tergugat iman ku


Dee, okey nanti i pos kat you .. hehehhe


Liza, Mai la ambik kat umah :)

nads said...

sedapnyer cekelat dia...nak ckitttt

akubiomed said...

Tentu semut kepala hitam yang hurung :-)

eLLy said...

Nad, Meh la cini.. tapi akak kasi kat Hazim jee ko tak boleh ;p

eLLy said...

En Aku, wakakakakka tau tak pe ;p

rasp said...

uishhhh tak kan nak tengok je kan elly...
u dah merasa, pekata u post skit kat i bagi i plak merasa ngehehehe

SPRING said...

ehh.. jadi cadbury aritu? kene harung semut juga ke?? ke kene ngapppp dah?
akak dieett ekk camana tuuuu :P
hahahahahhaha...

eLLy said...

Spring .. emm klu semua dah ngap 'Diet taik kucing' la namenye :p