Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, February 24, 2011

1st Give away by DeeKuntum


1.Mesti menjadi follower blog Dee(Done.. dah lame dah flw)
2.Mestilah warga Malaysia. (Dilahirkan di Pulau Pinang Malaysia)
3.Buat 1 entry mengenai GA ini  (Tengah buat la nie)
4.Letakkan BANNER di sidebar blog anda dan backlink ke entry ni. (Baik lah)
5.TAG 2 rakan anda. (Jap tengah pikir sape nak Tag ..)
6.Akhir sekali jangan lupa tinggalkan url 'contest' dan alamat emel
...di bahagian komen entry ini. (Saya yg menurut perintah)
7.Tarikh tutup 28hb Februari 2011 tepat jam 12 malam. (Noted)
8.Undian akan dibuat melalui random.org, cabutan pertama dpt hadiah no 1
...dan seterusnya sehingga 3 pemenang dipilih. (Saya pasrah..)
9.Keputusan adalah muktamad. Segala bantahan tidak akan dilayan. (Saya Setuju)

Dengan ini saya eLLywithlove.blogspot.com memilih (TAG)
1. Nor http://mummysyafie.blogspot.com/
2. aLeeya http://aleeya01.blogspot.com/

Sila lakukan amanah ini sebelum 28 Feb 2011


12 comments:

rasp said...

penang kat mana tu...
kita sekampung :)
gud luck babeh!

eLLy said...

Rasp, cheq kat nibong tebal je ;)

wahida said...

aku x nak wish gud luck kat ko, sbb aku nak menang jugak..ahaks!!

Dee said...

thx elly..join GA dee..good luck ye!

eLLy said...

Wahida, hahahhaha kureng asam ko

eLLy said...

Dee, hehehhe saje nak memeriahkan lagi give away nie :) tapi klu menang alhamdullilah :p

mummysyafie said...

nor di tag yer..orite..nanti nor buat.

eLLy said...

Nor, yeszaaaa buat jng tak buat ;p

Redbloodsnow said...

GOOD LUCK AKAK CYUNK! :)

eLLy said...

tq adik cun!!

Pepel BoNda AmaNi said...

gud luck akak...klu menang bahagi amik sorang separuh taw..:P

eLLy said...

eida, huhuhu kira mcm bayar zakat la nie :)