Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, February 2, 2011

Ini cerita di pagi Sabtu

Aloo .. ade yg sambung cuti ka?? huk huk tingai la cheq kerja sorang2 :(
Nak sambung lagi cite Myxtiviti dihari sabtu 29 Jan 2011

Klu ari Jumaat petang  ade xtiviti dot dot dot .. ari Sabtu pun ade sambungan nye
dipagi hari .. seawal jam 11 pagi kami dah terpacak di Bukit Bintang.

Kami ber dotdotdot dari hujung sana sampai ke hujung sana ..

sambung di Coffee Club .. kat sini kami buat kerja  2 in 1 .. maksudnye terus lunch sekali

Ini diantara wajah wajah sengal kami :)

Dan ini diantara menu yg kami telan :)
Cuba korang teka berapa orang yg terlibat dalam xtiviti kami di pagi itu..
Korang nak HINT tak ?? Ape yg dot dot dot pun  korang dah dapat agak dah pun..
kat Wall FB eLLy dah ada TAG gambar dah pun :)


7 comments:

rATu kEBaYA said...

apakah xtvt tu...

rasanya dalam 5/6 orang kot

ct_nurmarlissaa said...

wahh meriah....tui....

NM02 said...

entoh le puan elly... cer kamu citer

eLLy said...

Aisyah, Ct, Reena :

ngeh ngeh ngeh cer teka cer teka ;)

nanonano said...

wahh siap pkai seragam lg tu kak.. hehehe
ehh saye kerja lg ni kak..
sorg2 gop,
sobb :(

eLLy said...

Nano, senasib la kita :( tapi best tak de gangguan ;)

akubiomed said...

Pandai susun gambar macam puzzle. Anak siapa nih yang kreatif sangat :-)