Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, February 9, 2011

Munga munga Cinta

Ini la mungeee yg eLLy tempah kar Azfar Florist tu.. 10 kuntum RM40 murah kan
tapi skarang dah layu cikit.. Walaupun begitu cintaku tetap mekar mewangi ..
perghhh jiwang karat wehh =)

Okey okey now sila sambung habiskan kerja yg tertungak.. korang dah nak balik kan
eLLy kul 6 baru balik :(


14 comments:

nanonano said...

murah la tu. sni 3kuntum siap gubah dah 40. huhu

sw33tdarling said...

seumur idup pernah sekali jer terima jambangan bunga.. apa kabar org yg romantik tu gamaknya yaaa...?

rasp said...

mmg murah le tu sis..
huhuhuhu today tak tau le leh balik kul brapa :(
dah 2 hari balik lepas maghrib tauuuuu huhuhuhu....

Dee said...

murah jugak tu sis..lps tu buat bunga kering tau..teringat zaman cintan cintun dulu..

atty's said...

kira murah lah tu sis..

lama dah tak penah dpt jambangan bunga

Baca jom: Kasihan budak tu

eLLy said...

Nano: oiit 3 kuntum $40hingget?
mahaii ooo

eLLy said...

Amy, ehem2 terkenang la tu :)


Rasp, same la kita minggu nie asyik lambat je :(

eLLy said...

Dee,A'aa lepas tu terbalikan kasi kering :)

Atty, tak pe kak nanti mother's day akak suruh anak akak kasi 100 kuntum :)

mummysyafie said...

nak mintak komisen kat dak azfar ni..:P

eLLy said...

wakakaka, noor mintak jng tak mintak

akubiomed said...

Letak dalam pasu tak pun buat bunga kering

eLLy said...

Aku biomed, yep dah jadi bunga kering pun :)

IxoR@ said...

kira murah la kak..

la ni nk sempena Valentine konon... sekuntum 10 hinggit...

adeh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kira orait la tue sis harga tue kan....murah la jugak....berbaloi..cantik..