Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, February 7, 2011

70:70

Arini 7hb kan saje je nak tepek hasil Nuffnang ku =)
Ini je la yg ade setakat ini .. oitt lama gak nak kumpul tu!
Bila la hasil Nuffnang ku ini nak beribu riban mcm uolls kan :(

eLLy sila bersyukur dng ape yg ade :)


14 comments:

rATu kEBaYA said...

Alhamdulillah...

IdaShah said...

ok lah tu sikit2 lama jd bukit. terus kan berblog

wahida said...

respek kat lu la beb...sejak bila letak nuffnang ni? dah byk cenggini?

Dee said...

syukur ada gak..dee pun bertahun kumpul baru nak cecah seratus..hahaha..

-aNida OtHmaN- said...

reZeki tuh kak....leh belanja makan nieh

rasp said...

uish byk dari i tu sis...syukur alhamdulillah...

Natalia said...

alhamdulilah..teruskan hehehhe

eLLy said...

Aisyah,Ida,Wahida,Dee,Nida,Rasp,yaya : ooittt jenuh gak nak kumpul tu makan tahun gak :)

akubiomed said...

Berapa lama kumpul? Nak sikit

NeenaAnuar said...

waa.. best2.. rezeki banyak gak tuu.. :)

atty's said...

Tahniah elly ..rezeki ..sikit2 lelama jadik bukuit..

eLLy said...

Akubiomed, lama gak malu nak cakap :)

Neena, alhamdullilah

Atty, betul tu cikit2 lama2 jadi bukit =)

sw33tdarling said...

dari start mula blogging, aku dah earn RM600+.. alhamdulillaaaaah

eLLy said...

Amy, fuyooo ko lagi hebat !