Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, February 10, 2011

Jom berjemur ..

Jom kita berjemur di pantai beramai ramai ...
huhu mood cuti sudah mariii .. tik tok tik tok ..

Tapi ape yg eLLy nak cita ni bukan la kisah Fasha sandha yg berjemur di pantai tu
tapi kisah jemuran ku dihari ahad yg lepas .. ape yg di jemur ?

****
***
**
*
eLLy jemur bantal daaa, ngape jemur bantal basah ke?
wakakakaka  tidak la basah tapi eLLy memang rajin jemur bantal di tengah panas.
lepas jemur tepuk2 kasi gebu, tukarkan sarung yg baru.. sembur Febreze emm wangi
Tidor malam mesti lebih lena daripada biasa ...

 

19 comments:

CHU MAJORFLAVA said...

kiut lha entry nie kak..interesting!!

NM02 said...

weh.... aku rindu sama kamu. kamu rindu sama aku tak?????

kau jemur bantal sebab kau kencing atas bantal tu kan... kahkahkah...

rATu kEBaYA said...

bestnya jemur bantal.. tido sedap je.. yelah bantal tu dah kembali gebu.. air liur sume dah kering.. hehehe

eLLy said...

Chu, n3 nie kiut ke hehehehe biasa2 ajoo :) tapi akak memang kiut ;p

eLLy said...

Reena, Rinduuuuu ...

tido malam aku pakai pampers la tak kan tembus punye.. huhuhuuhu

eLLy said...

Ratu, kan kan kan .. lebih gebu
daripada biasa, rasa mcm bantal baru pulak ;)

rasp said...

memang elok jemur kan bantal...
tidooo mmg nyaman...
rambut yg basah guna hair dryer je hahahahahaha...

Redbloodsnow said...

hahaha..ingat jemur apeee lah tdk...hiksss

ct_nurmarlissaa said...

a'a jemur bantall bagikk gebus macam tuan...huhuhuhuhu:-)

eLLy said...

Rasp, wakakakaka rambut yg basah klu nak jemur habis hitam satu badan ;p

eLLy said...

Zie, hehehhe tak kan akak pulak yg nak berjemur kan ;p

eLLy said...

Ct, yeszaaa kasi sama2 gebu baru best ;)

mummysyafie said...

bantal emput tido pun lena iyer...ehem...

eLLy said...

Noor, ehem .. ;p
ape yg ko ehem tu .. huahuahua

diLL said...

wajinnye.. tulun jemurkn mine skali.. :p

eLLy said...

dill, boleh akak lantingkan kat padang pasir

akubiomed said...

Ingatkan bantal sudah lama jemur sampai keluar pokok tanduk rusa :-)

eLLy said...

Akubiomed, wakakakka klu betul2 terjadi dah lama masuk Majalah 3 ;)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

yup..mama pun rajin jemur bantal2 dia...hehehehe