Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, January 27, 2011

Dia jiran ku

Oh ye lupa pulak nak cerita kisah di sebalik perjumpaan kami sabtu lepas
Ghupe ghupenye .. dalam 9 orang yg hadir tu terselik mak punye Jiran nok !!
Nasib baik bukan jiran sebelah umah.. ini jiran satu taman =)
uolls nak kenal dng jiran ai ?? meh kita skodeng ...

*****
****
***
**
*
ini lah jiran ku Wahida
klu tau berjiran awal2 dah tompang gi sekali.

Betul la kata orang, Dunia nie kecik je .. tak kenal maka tak cinta =)


16 comments:

rasp said...

sambil karoks dpt buat jejak kasih :)

wahida said...

asal jiran ko tu cun semacam kak?

atty's said...

lepas ni leh ar selalu lepaking sesama..

mummysyafie said...

lepas ni boleh lepak² dpn rumah plak.hihihi

eLLy said...

Rasp, hehehehe Ter'Jejak sis =)

Wahida, entah la terlebih hamu kot.. kui kui kui

atty, tak pernah terserempak pun since ari tu ;p

Nor, hurmm aku balik pun dah golap.. dia pun mesti dah membuta ;p

Dee said...

tahniah..bertambah rapatlah lepas ni eh..

nads said...

hehe...nad pun ade jumpa blogger berjiran neh...dekat bebenor..tp dah penah jumpa laa...hehe

Lagenda said...

Aaaa..mmg kocik yek dunia nih?? Teman setaman pun leh jumpa masa tu yea

eLLy said...

Dee, Insyallah


Nad, nie tak pernah jumpa langsung.. tetiba kenal kat dlm RED BOX ..kui kui kui

eLLy said...

Mak, memang kocik .. i je yg besorrr hehehehhe

NM02 said...

tolong kirim salam peluk cium molot 44 kali kat dia weh. rasa nak berkenalan la... kahkahkah

akubiomed said...

Terasa dunia ini kecil. Hari-hari blog sekali rupa-rupanya anak dara sebelah macamana tuh Elly?

eLLy said...

Reena, okey nanti aku khabarkan.. ko jng menyesal ye ;p

eLLy said...

Akubimoned, ish itu lagi bahaya bro !! ;p

sw33tdarling said...

kaaaaaaaaaaaan..... kalau tak boleh tumpang2 sekali.... hehehehe

eLLy said...

Amye.. ti la pasal kaaaaaaaannn .. maybe next time ;p