Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, January 24, 2011

Wedding Annv (dinner 20.01.2011)

Good morning.. adus fening fening nak update yg mana dulu.. dua2 cerita eLLy
amat teruja nak update. so setelah berfikir dng waras eLLy cite My Wedding Annv dulu.
ikut date lebih adil gitu :)

20.01.2011
Seperti yg diwawarkan sebelum ini.. ala yg konon konon one's gonna find us tu =)
eLLy & MyLuv gi candle light dinner kat Marciano's Jln Ampang 

:: Lokasi kami ::

Muka Pengantin Perempuan & Pengantin Lelaki yg dah sama bulat
pssttt seri pengantin still ade nok.. ko ade?

:: emm candle light la sangat ::

:: Sup of the day & Ribs eye steak ::

:: yang atas tu vegg ape ntah dah lupa ::
:: Jagung yg di gubah menjadi bunga =)  ::
emm gigi sape la yg jarang tu ye

:: R' for Rahmat .. Rahmat for me ::

 :: Last post from us :: 
.
Memandangkan ini our 10th wedding annversary. 
so i kasi la kat bangla yg tolong ambik gambar nie $10 singget 
hahhaha itu pun mau cerita ka =)

Kawan2 terima kasih sekali lagi for the wishes dan doa2 kalian,
Kami janji tahun nie kami akan "berkerja" lebih kuat =)
 



 

14 comments:

atty's said...

sedapnya ribs eye steak tuh

kty doakan semoga elly murah rezeki amin ..

mummysyafie said...

happy anniversary dear...dua² still comel dan berseri.

nanonano said...

wahh sedondon gtuu..
:p

eLLy said...

atty, Nor, nano :

tq laling.. mesti la berseri seri dan wajib la sedondon pengantin maaa =)

rasp said...

mmg berseri kamo berdua...
sedap dak kat situ sis...
slalu gak lalu depan restoran nie..
tapi tak sampai seru nak singgah...

eLLy said...

Rasp : food kat sini sedap gak.. kami oder steak memang rasa steak =)

Qu azniza ;) said...

happy anniversary hehe. semoga kekal bahagia

eLLy said...

Qu, tq dik =)

rATu kEBaYA said...

seri tu memang ada... kita ni seri sampai bila2 pun adakan.. hehe..

Redbloodsnow said...

WAH WAH WAHH...ROMANTIKKKKK. SUKE TGK AKAK N ABG TAW :) ZIE DOAKAN AKAK N ABG BAHAGIA SELAMANYA...AMINNNN

akubiomed said...

Wah baju pun sendodon nak lawan Ayu Rhaudah dan Zakuan Adha? :-)

eLLy said...

Aisyah, hehheheh selalu la makan Kuih seri muka untuk mainten seri di muka =)

Zie, Tq laling amin amin main

AkubioMed, hehehhe dorang mana boleh lawan i bro.. kami dah otai dorang baru nak hidup =)

diLL said...

wa.... sgt romantik! aaa.. best3..

eLLy said...

diLL, lomantik cikit cikit je :)