Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, November 2, 2010

From Indra Kayangan with love

Hari kedua bermulanye DUA/TWO n3 per Day


okey sekarang mari kita kedapur.. tapi bukan untuk memasak.. no no no
Kita ke dapur untuk mengeledah Peti sejuk !!

Jeng jeng Jeng
***
**
*
Nampak tak yg eLLy bulatkan tu..
oh ye stock Kuih raya dan kurma masih ade dlm peti Percayalahh
simpan untuk Raya Haji :)

Okey back to our story.. Apekah itu?
Cuba teka?

Pembayang / Hint 

  • emm sedaapp sungguh

  •  pernah di ceritakan masa eLLy berada di Indra Kayangan

 

10 comments:

Aleeya said...

huhuuu tak tau le elly

stok kue raye n kurma pun hado lagikkk, ko tak makan ke elly..lau aku hermphhhh lama dahhh aku tarammm abes abesannnn

eLLy said...

aLeeya, kuih raya aku kureng cikit, stock Kurma pulak memang banyak.. pasal tu tak habis2

nanonano said...

hamboi kak..
save betui stok raye yek..
hehehe, org raje aji bg mkn daging je..xyah kueh2 dah, hehe

eLLy said...

Nano, hehhehe benda elok lagi so kita simpan la for Raya Haji ;P

Dee said...

wui..smpi raya haji ye kuih..mesti byk ni..hmmm..nak teka..kek lapis sarawak ke..

eLLy said...

Dee, Kek Lapis serawak mane ade kat Perlis Indra kayangan ...

imz said...

erm...den tak tau la....apa ek...ikan kering..?,,hehehe...

eLLy said...

Imz, tettt Salah ... cuba lagi cuba lagi ;)

rasp said...

dodol ke sis? ermmmm jeruk kalo kat penang lah kan...

eLLy said...

Rasp, Dodol? wakakakakaka jawapan yg sangat kretif ..