Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, November 29, 2010

Mari Menari !!

Minggu Ke5 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Mari menaqriiii (sebut ala2 Lisa surhani hahaha) uolls tengok tak progrem nie?
siapa peserta kegemaran anda? eLLy & MyLuv minat ARIZ


Last saturday dorang dapat 10 10 10 10 fuyoooo hebat seh !!
eLLy minat dorang since minggu pertama lagi tau !
last week dorang membuat persembahan lagu HINDI dng baikkkkkk skali..
soo bertambah tambah la sayanggg kat Ariz opps sayang pulak ,, bertambah minat


emmm dah lama tak berpoco poco ..

 

9 comments:

sw33tdarling.com said...

uhh tak pernah tengok sekali pun lagi...

NM02 said...

ai pun suker pasangan tentera ni. hebakkk...

imz said...

aku tgk masa episod pertama dgn kedua je...lepas tu tak tgk dh...sibuk..hehehe..sibuk bina badan ..hehehe

eLLy said...

Amy, la ye ke .. ish ish ish
ari sabtu nie coba la tengok ;P

NMO2, yeszaaaa terbaikkk wok !!

IMZ, ish mak buyung nie tidooo je kerja nye, tak kan kul 9 dah tidooo

rATu kEBaYA said...

best suka dgn mari menari dari sehati berdansa sebelum ni

mummysyafie said...

tak ikut sangat dear..tapi kalau poco² nak ler...jommmm

eLLy said...

Ratu, best dua dua eLLy layan ;)

Nor, Jomm .. sehati BerPOCO ;)

Aleeya said...

lisa bkn tak clear ke dia sebur r hehehe

eLLy said...

Aleeya, Lisa punye R' tu idram" dia tu lain cikit ;p