Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, November 11, 2010

Vantage

Morning girlss .. eLLy just nak share cikit ngan uolls
bebudak kat opis nie ajak eLLy main kutu ..
tapi bukan la kutu yg diharamkan tu
ini kutu lain cikit .. Kutu untuk barang2 VANTAGE

Siap di sediakan katalog supaya senang kami buat pilihan

Nak tahu ape pilihan ku?
*****
****
***
**
*

Nampak tak? Saje di blur kan .. ngeee
This month is my turn yahoooo !!!
tak sabar nie, bila dah dapat nanti kita roger2 okey
Tunguuu ...

 

10 comments:

Fazlinil Irma said...

morning kak elly.

seronokkan main kutu. dulu sy pun suka main. nanti balik malaysia sambung balik main. jadi simpanan utk beli barang yg mahal2. nak beli segedebak tak mampu.

imz said...

wah..kutu vantage la ni..kita org kt opis kalu main kutu..kutu utk roadtax+insurans kete..hehehe..sapa dulu mati roadtax dia dulu la..lpas tu ikut turn sapa yg mati roadtax mati lak..hehehe

eLLy said...

Hai Irma, morninggg ..
best gak layan main kutu nie,
memang betul klu nak beli sedebak memang tak mampu la jawap nye ;)

eLLy said...

imz, amboi ko punye kutu lagi unit kan, lain dari yg lain ;)

rasp said...

dah dpt showop kat sini tau..
nak kepo gak aaa....

Mariana said...

nice kutu...
sukee

eLLy said...

Rasp, hehehhe okey i will..
eLLy pun dah tak sabar sebenarnye ;)

eLLy said...

Mariana, Hi Mar welcome to my blog ;)

i pun sukee ..

Redbloodsnow said...

alaaaa...tungguuu tungguuu plak ler dia nih. cpt tunjuk weh...hehe

eLLy said...

Zie, sabaq la.. akak pun tak dapat lagi nie ;(