Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, November 2, 2010

Ku sangkan panas hingga ke petang..

Hari kedua bermulanye DUA/TWO n3 per day !

Selamat pagi, bersiaran langsung di hari yg kedua ;)
Masih gigih mengupdate untuk auto publish hehhehehe..

Tudung oh tudung, eLLy adelah pengemar tudung yg ada awning
dulu dulu org panggil tudung permaisuri. skarang orang panggil ape ye? Ariani kot
eLLy rasa tudung nie memang sesuai ngan bentuk muka ku yg mulat O
tapi MASALAHnye skarang tudung nie semua Awning kertas :( eLLy suka Awning Span
bukan ape awning span senang nak jaga. klu yg kertas nie leceh banyak cikit..
Salah satu sebab nye .. eLLy kena basuh guna tangan klu yg span aku lanting ke dobi je

* Stock tudung for 2 weeks

Oh yee .. tudung ku ini bukan la semuanye koleksi Ariani
Ade gak tudung yg eLLy beli sehelai 5 hingget.
yeszza percaya la

Ku sangkan panas hingga ke petang, Ghupenye Hujan di tengahari
Terpaksa la angkut semua, jemur kat dlm umah
emm lambat lagi la nak kering jawap nye.


14 comments:

rasp said...

tudung nie walopun senang nak pakai TAPI tang cucinya masalah kan sis...

rATu kEBaYA said...

mmg tak cuci paling lemau.. selalu adik sy yg jadi mangsa mencuci tudung2 ni..

sw33tdarling.com said...

hehehe... tak tahu apa perasaannya sbb tak pakai tudung lagi... :P

eLLy said...

Rasp, Ratu

ye la bab mencuci tu memang lah lemau, klu ade pemangsa tak pe eLLy terpaksa la wat sendiri :(

Amy, tak pe Masanye akan tiba ... insyaAllah ;)

Dee said...

byknya tudung..ada ke org pakai tudung mcm pakai jeans..2 bulan baru basuh..eeee..geli..hahaha..

eLLy said...

Dee .. DUA bulan? itu pemalas namenye, ai 2 minggu ajoo .. itu pun pakai sekejap kejap coz kat opis kita kena pakai Uniform ;)

nads said...

kt pun seminggu or2mggu sekali baru cuci...tudung awning adelahsenang utk saya yang punyer anak kecik nih

eLLy said...

Nad, memang senang .. ai likeee ...
tapi bab basuh je i leceh cikit, coz tak leh campak mesin ;p

IdaShah said...

tudung awning manja sket..
klu awning patah tak bole pakai dowhhh

aku pun skrg sudah bertukar ke tudung awning..punya lah lambat nak bertukarrr org lain dah berzaman hehehe

Aleeya said...

aku cukup pemalas nak basuh tudung2 gini..ye la kena cuci tgn kan..kdg tu tebiar lama ..asingkan dari bakul nak cuci mesin..tapi nak basuhnye tak tau bila hahahaha

imz said...

wah..byk koleksi u eh...i baru belajar2 nk kumpul tudung nie..

eLLy said...

imz, banyak ke? tak de la banyak sangat .. eLLy suka pakai tudung nie, klu pakai yg bawal leceh asyik kena gosok ajooo ;)

eLLy said...

aLeeya, same la kita hahahhaha

eLLy said...

Ida, bukan Manja tapi banyak songeh ;)