Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, November 24, 2010

Year end !!

Minggu Ke4 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Kini sudah hujung tahun, ape yg best bila tiba hujung tahun nie?
SALE oh yes YEAR END SALE memang best.

Tapi ade gak yg TAK BEST :(


Bila hujung tahun kita kena buat appraisal ..
errghhh eLLy tak berape nak berkenan sangat nak layan appraisal nie,
every year soalan yg same je!!..YOUR WEAKNESS,YOUR STRANGE..
walaupun point above 80% but still dapat ONE MONTH BONUS,
sama mcm org yg dapat 60-70% soo ape guna APPRAISAL nie?

 

6 comments:

[z@ck] said...

badak tu comel.hehehe

eLLy said...

z@ck, Badak?? ish ish ish cuba hang tengok betoi betoi ...
LEMBU daa . hahahahha

Nem0 o0h Nem0 said...

mmg tk best pun nak buat appraisal.nti bonus same jek..yg dpt byk bos2..ntah pepe..

eLLy said...

Hai Nemo.. memang tak BEST !! every year benda yg sama gak..

IdaShah said...

tulahhh time2 hujung tahun nie pulak projek kureng aku pon tak banyak keje takut jejas appraisal aku..

tapi takde maknanyaaaa time awal tahun byk projek pon bos tak nampak.biasalah bila keburukan jelas jer nmpk,kebaikan kaburrr sajork nampak

eLLy said...

ida, itu la hakikat nye .. klu yg baik2 tu dorang buat HALAL je ;)