Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, November 10, 2010

LBS

Oppsss sorry hari  nie terlambat cikit ;)

uolls tengok tak movie LBS ? eLLy tengokkkk !!
uolls tengok tak cite LBS kat TV ? eLLy tengokkk kadang kadang ;)
uolls baca tak novel LBS ? eLLy bacaaaaaa .. tapi tak pernah habis :))

Lihat la duniaa keuzuran novel ku,
Buku nie dah boleh masuk Muzium dah nie ;)

7 comments:

rasp said...

i tgk movie je sis...
dah tgk movie, buku manyak malas leeee mau baca...
mak aiiihhh, muzium mau trima ka itu buku ngehehehe

IdaShah said...

jgn antar ke muzium lagik
kasi aku pinjam dulu lah

nads said...

hmmm...kiter dah lame xbaca novel kak...cite ni pun nad xpernah baca...

eLLy said...

Rasp.. emm mana tau satu hari nanti dorang nak buat muzium for old novel pulak kan ;)

eLLy said...

Ida & Nad, emm ko ade kemasa skarang nak membaca novel nie.. aku pun baca tak habis habis ;)

Redbloodsnow said...

zie lom lg tgk citer tuh arrr. pssttt...novel LBS tuh lanting kat zie je la kak...lalalala

eLLy said...

Zie.. emmm tapi akak pun tak khatam lagi, camno nak lanting kat ko ..