Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, November 29, 2010

Ini Punya Cik mat ..

Tempat MyLuv bekerja skarang ade 5-6 orang trainee from INDON
Setiap hari eLLy tengok MyLuv mesti akan bawak balik bekal.
ade je makan or buah yg MyLuv bawak balik

Ghupe ghupenye budak2 trainee nie klu keluar beli makanan
dorang akan tapaukan jugak for MyLuv
When i ask him WHY? MyLuv akan jawap
"Saya kan bos yg baik, mesti dorang sayangkan i.."
Bos baik la konon nye!! wekkk nak muntah okey

Well rezeki jng di tolak tetapi AWAS 
baik baik ya buk.. ini Cik Mat kepunyaan ku..
jng cuba utuk mengoda ya !!

(tak kira la kamu perempuan or lelaki.. zaman skarang bukan boleh percaya okey!!)

 

6 comments:

imz said...

tula..kalau indon ni bahaya skit..hati2 takut dia jampinya makanan tu ker..hehehe

Aleeya said...

hahaha jga2 elly..lau pmpuan leh mahap lagik..lau laki2 xley mahap tau...hahahaha

eLLy said...

imz, hehehehe aku pun risau jugak ;) bukan boleh harap budak2 zaman skarang nie ..

eLLy said...

Aleeya, heheheheh .. choiii mintak simpang wehhh ;p memang tak mahap dah...

Mrs.Sheikh said...

indon? kenapa tak amik pekerja mesia?
ehh lawa tak? comel tak?
kakakakakaka.... [mati kene lahar ni oleh kak elly]

apa kata akak buat bekal utk cik mat. "INI CIK MAT SAYA PUNYA"

hahahahahahaha.. i lap u kak!

eLLy said...

Husna, dorang nie studen la .. dari kolej ape ntah .. so dorang buat pratikal kat situ ...

Okey nanti akak bekalkan .. goood idea ;p