Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, December 27, 2010

Angkat dan lambung !!

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Wah petang2 hari eLLy dah tepek gambar tilam nie
Tilam bukan sebarang tilam okey,
Tilam nie belum pernah masuk makamah yee.. oppsss

Ini lah xtiviti ku masa X'mas yg lalu, xtiviti angkat & balikkan tilam.
eLLy angkat sesorang ye harap maklum.

Motif utama :-
Entah tapi dalam 6 bulam sekali eLLy mesti akan balikan tilam nie
baru la rasa mcm tilam baru :))

... ngeh ngeh ngeh tajuk tak boleh blah :) ...

 

10 comments:

nanonano said...

byk bakar kolestrol tuuhhh..
hehehe ok la tu kak
xde la melengkung 1belah je..
hehe

sw33tdarling said...

mmg advisable terbalikkan tilam ni.. supaya ia tidak lekuk satu tempat jer...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

rasp said...

la sis, i dok bayangkan u lambung2 itu tilam hehehehe...
tapi mmg elok pun buat gitu....
bak kata sis amy tu laaa...

imz said...

lor..ingat ape...terbalikkan tilam ke...hehe....tu jgk salah 1 senaman tau..!

eLLy said...

Nano, amboiii mulut .. nak kena cili ;p heheheheh

eLLy said...

Amy, Rasp ..
hehehe klu tengah marah harus di lambung kan :)

eLLy said...

Imz, senaman yg boleh mematahkan pinggang klu tak buat betul2 ;p

IxoR@ said...

kak jangan lambung tinggi2.. nti patah pinggang....

wakakakakaka....

mummysyafie said...

petua dier mmg macam tu kan dear..sebab bagi tilam tu rasa empuk macam baru

eLLy said...

Ixora.. wakakakaka pinggang nak pakai lama ooiii :)


Nor, yeszaaa .. hanya ko sorang yg bijak memberi jawapan .. 100 markah untuk ko