Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, December 28, 2010

Taxi ATM

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Tahukah anda, cehh ayat skema la pulak
Sekarang ini perkhimatan ATM boleh digunakan di dlm teksi 
emm eLLy pun baru je tau.. sebab baru nampak taxi nie :)
salah satu cara untuk mempermudahkan perjalanan anda
tapi persoalanye skarang selamat ke ??

 emmm renung renung kan dan selamat memandu ..

 

10 comments:

IdaShah said...

aku tak taw pon..bank apa neh?

rasp said...

wahhhhh canggih...me kejakunan...

mummysyafie said...

baru nak tanya soklan yang sama..

"selamat ke"

NM02 said...

canggih tak bertempatkah???

imz said...

mcm bahaya jer...ee..takut jgk nk try..tp tak pernah jumpa lagi...

Dee said...

rasa x secure je elly..

eLLy said...

ida, Rasp, Nor

Klu MEPS semua bank boleh ..
tapi bab keselamatan tu entah la
susah nak dapat org yg jujur skarang ni e

eLLy said...

Reena, Imz , Dee

Memang canggih tak bertempat.
rasanye tak selamat kot ..
tapi tak baik nak tuduh orang kan
hopefully dapat pemandu yg betul2 jujur

monica said...

ada dekat malaysia ke?? :)

eLLy said...

Hai Monica.. A'aa gambar nie memang i ambik kat Msia