Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Friday, December 10, 2010

Warna warni kehidupan

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Warna warni kehidupan .. hidup harus ceria beb !!
tengok mcm ai nie hapy sokmoo .. org tengok badan pun tahu "tak pe dia happy"..
tidak pun org akan ckap "sihat dan ceria je muka si eLLy tu"
wakakka masuk bakul angkat sendiri ;p

Hapy hapy gak tapi kesihatan harus la di jaga,
makan minum senaman harus seimbang (PERINGATAN UNTUK DIRI SENDIRI)

skarang nie baru nak berjinak jinak balik ke Gym :)
oh yee masa ke tesco ari tu eLLy ade beli beg warna warni

Inilah dia beg Warna warni
saje je ambik warna warni baru la ceria nak ke Gym 
Selain dari baju / seluar  dan kasut
Nak tahu isi kandungan beg ini
***
**
*

Lotion, shampo, panty liner dan bedak
Lepas gi gym lepak sauna,
Mandi wangi wangi baru balik :)

Jom ikut eLLy ke gym .. klu tak kurus pun tak pe janji badan kita sihat dan kuat
tapi klu kurus Alhamdullilah :)
 

13 comments:

imz said...

wah...harus dijaga kesihatn u...ok...caiyokkk..!!

sw33tdarling.com said...

kalau ada geng, mmg syiok masuk gym ni.. pastu sama2 melepak kat sauna... gym mana elly pi..?

NM02 said...

sangat ceria beg itu. moga semangat elly utk ke gym seceria beg kamu.

erkk... dah lama tak masuk gym kat opis ni. huh...

rasp said...

gi gym, sauna bagai memang best..
nak nak kalo ada geng...
and tul tu...yg penting sihat kan sis..

eLLy said...

imz, yeszaaa .. kesihatan adelah hak milik setiap insan ;]


Amy, Gym kat Hotel nie je, malas nak gi jauh jauh..

eLLy said...

Reena, insyallah .. semoga cekat penempuh hari yg mendatang .. wakakakaka tetiba ;]


Rasp,
A'a betul tu yg penting sihat..
"yg penting kita enjoooyyy!!"

mummysyafie said...

ya ampun dear..gigih ko ke gym yer...jeress aku..

liza said...

go kak li go..go...go...badan sehat otak cergas....

eLLy said...

Nor, Liza :-

Harus tengah bersemangat waja nie ;] jom la join skali !!

IxoR@ said...

warna warni...

moga semangat pun indah berwarna warni... caiiyookk!

eLLy said...

insyallah dik .. tengah bersemangat waja nie :)

Mrs.Sheikh said...

yg penting libresse kann.. sama la..sedap je pakaiii..:)
ucapkan selamat tinggal pada kotex.

eLLy said...

Husna, hehhehehe sama la kita ;p