Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Hadoiiii yaiiii

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!


Hadoooi comno boleh tersalah beli :{
eLLy rasa pegang yg Normal (warna merah)
bila dah sampai umah.. eh warna Hijau !!
bila check kat bill RM 48.20 yg normal tu baru RM 32++
tak pe la kita cuba dulu mana tau yg nie lebih bagus :]
uolls pernah guna yg hijau tak?

 

8 comments:

rATu kEBaYA said...

dua2 tak pernah guna lagik.. tapi keinginan nak guna tu ada

eLLy said...

Ratu Aisyah, Sila la mencuba kot kot sesuai dng skin kamu

NM02 said...

ai tak guna olay, tapi terasa mcm nak guna.. erkk.. bg je la kat saya yang salah beli tu. ahakssss

imz said...

alamak tersilap la plak..takpela..takkan nk buang plak..ko try je tgk..kot ok...

marinahunny said...

try dlu, mana tau ok kan.. ;)

sw33tdarling.com said...

yang ijau tu tuk apa...? heeeeee
tak pernah pakai olay...
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

eLLy said...

Amy,
entah aku pun tak sure sangat =]

aku nak gak join ko punye contest .. tapi masih belum berkesempatan la .. tunggguu ;]

eLLy said...

Reena, hehhee camne nak kasi dah pakai dah pun =]

Imz, Marina
a'aa memang dah pakai pun ..
so far so good =]