Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, December 29, 2010

Nak tido ..

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Hai baru kul 3 petang dah nak cite pasal tido .. mengantok sangat ke cik eLLy ooi ..
Sebenarnye bukan la mengantok sangat.. buat masa nie tak mengantok langsung pun ..
tapi eLLy sangat teruja .. coz esok pagi pagi CONFIRMED duit kat Bank akan PENUH
yeyeahhhh esok gaji dah masuk !! ... YES Y.E.S YES !!!
BONOS .. emm tungggguuuu
Arhhhh menguap tetiba mengantok la pulak ...

Malam nie Malaysia mesti menang !!


13 comments:

rATu kEBaYA said...

wah.. akaun penuhlah esok ye.. alhamdulillah...

saya ni dah habis pun gaji.. huhuhu

eLLy said...

Ratu, you lagi awal dapat .. hehehe

mummysyafie said...

ai pun nak tido dear..meh le kiter goleng sama²

NM02 said...

aper??????????

elly nak banje makan??? aper??? sekinchan??? ai ok jek.. hehehe

sw33tdarling said...

kalau akaun penuh sampai tak muat, leh tumpang akaun saya yaa....
Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

Dee said...

amboi..leh ar belanja makan kalo akaun dh penuh melimpah ruah..hahaha..

belogmummy said...

elly...mummy tumpang lalu....

blog awak santekkkkk!!!

eLLy said...

Nor,
hehehe goleng2 pun best gak kan :)


Reena,
Ape tak degar .. a'aaaa tak dengar la awak cakap ape ... ;p

Amy,
Hehehe banyak gak account yg nak di agih agihkan :)

eLLy said...

Dee,
Insyallah .. setakat belanja makan hati' tu tak de hal la :)hehehehe


Hai Mummy,
Welcome to my blog..
rajin2 la lalu kat cini :)

akubiomed said...

Agak-agak apa yang hendak dibelanjakan nanti?

Elly telah ditag untuk contest pilih theme SweetDarling

http://sw33tdarling.com/?page_id=9736

rasp said...

u nak blanja i apa,
i memang tak kisah ngehehehehe..

bonus huhuhu sedey dengar...
tingin bebenor nak merasakan bonus :(

eLLy said...

Mr Biomed,
emmm mcm mcm dah terlintas di fikiran ku ini.

Contest Sweetdarling saya dah buat

http://ellywithlove.blogspot.com/2010/12/pilih-theme-blog-sw33tdarlingcom.html

eLLy said...

Rasp, aikk tak kan tak pernah dapat bonus ... okey2 jng sedih nanti eLLy belanja ice cream ye :))