Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, December 8, 2010

Weekend yg suam suam kuku

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Welcome back!! semua dah masuk opis or ade lagik yg sambung cuti?
udah udah la tu .. klu asyik cuti je sape nak kerja ini kes org jeles
ape xitviti uolls last weekend? My xtiviti on

Saturday, night tengok wayang..

Sunday, mengemas umah dan belii barang dapur kat Tesco

  

Monday, dok umah diam diam coz hujan

Tuesday, pun dok umah coz MyLuv last min kena kerja arghhh tension

itu jela my weekend xtiviti yg agak boring ..
tapi okey la coz boleh merehatkan diri kat umah ..uolls camno?


6 comments:

rasp said...

i pun cam u gak...R&R kat umah, kuar jalan pun lite & easy je :)

eLLy said...

ahahha lite & easy i like ;]

rATu kEBaYA said...

samalah lepak kat rumah je.. kemas2 mana yang tak kemas lagi..

sw33tdarling.com said...

sama gak.. duk lepak kat umah.. petang hubby balik baru kuar jalan2 dalam keter jerr

imz said...

siannya..takpe..ujung minggu ni balas dendam balik..kluar 2 hari tu berturut-turut...

eLLy said...

Ratu Aisyah, Amy
ramai yg senasib rupanye ;]

Imz, emm takde makna nye ..
silap haribulan kena kerja lagi :{