Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, December 14, 2010

Ba wang

Dibulan ke2 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Rambut oh rambut .. Rambut adelah aurat seorang wanita,
Rambut jugak Mahkota seorang wanita ..

Masalah skarang rambut ku kini sangat la gatall !!!
arghhhh kelemumur menyerang kepala ku :(

Harap2 Shampoo Ba Wang nie dapat membantu.

Jackie Chan pls Waaaachaaa.. kelelumur dari kepala ku



10 comments:

sw33tdarling.com said...

apa rasanya.. ada perubahan tak...?? bau dia OK tak...?

NM02 said...

bau dia best tak?

Redbloodsnow said...

zie pun nk gak try. coz rambut zie byk gugur taw kak ell. nyampah :( psstt..nnti gtaw ea berkesan ke x...tenkiu akak cayam..mwah

imz said...

tgk iklan mcm berkesan je(pengaruh iklan btolla aku nie)..tak pe ko cuba ...mana tau nt berhasil..

eLLy said...

Amy,Reena ..
bau dia okey gak, yg penting takdela mcm bau ubat :]

eLLy said...

Zie, boleh nanti akak wararkan .. baru pakai tak sampai seminggu ;)

eLLy said...

imz, insyallah .. nanti aku kabarkan hasil nye ye ;]

Dee said...

ada terbaca kt tenet yg syampu bawang penyebab kanser kulit kepala..dee pakai head & shoulder je..ok..berkesan..

eLLy said...

Dee, biar betooiii... kanser kulit kepala?? mintak simpang la,
Head & Shoulder tak berkesan untuk ku ;(

mummysyafie said...

yang..ada orang kater syampoo ni boleh menyebab kancer kulit.

dulu my hubby pakai taw. pastu ada sorang pharmacist ni bagitaw..kat china shampoo ni diharamkan. kater nye kandungan bahan² merbahaya.

kalau ada masalah kulit or rambut yang..aku suggest sembemed..itu ok. cuma tak wangi macam shampoo lain la