Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, December 20, 2010

eLLy with Love is 3 yrs old NOW!!

Bismillahhirahmannierahim.. Salam pembuka bicara
pejam celik pejam celik sudah 3 tahun eLLy berkecimpung di dunia BLOGGER nie
cepat sungguh masa berlalu.. tak lama lagi 2010 akan melabuhkan tirainya.

N3 permulaan pada tanggal 19Dec2007 [Clik sini]
Bermula dari suka2 ikut kawan, kini eLLy semakin serius didalam bidang penulisan ini
ehceh.. mcm tulis cerpen pulak kan =]
Dulu pakai layout lain, ade la 3-4 kali tukar layout.
Bermula dari satu n3 setiap hari itu pun kekadang seminggu 2-3 kali ajo,
Kini eLLy telah menghasilkan sekurang kurangnya DUA n3 setiap hari kecuali Sat/Sun/PH
dan insyallah eLLy akan terus update sekerap yg mungkin jika ade kelapangan waktu.

Motif utama untuk buat Blog nie ya pertama ialah sekadar untuk menceritakan xtiviti harian,
kenangan suka duka kehidupan eLLy di dunia yg fana ini, hahaha dah mula merepek
bukan sekadar untuk tatapan umum tetapi untuk diri sendiri juga.

Bila dah ada blong dng sendirinye kita akan mempunyai sahabat2 di alam Maya,
di antara sahabat yg telah eLLy temui ialah :

emm ramai jugak kan .. siapa lagi ye maaf la klu ade nama yg tertinggal.

eLLy hanya la blogger biasa.. tidak seGLAMOR anda2 yg lain,
klu tengok follower eLLy pun ade berapa kerat aje (setakat hari nie 45 org -sayang uolls)
[yg belum jagi follower tu sudi2 kan la ye]

Buat sahabat2 maya ku, terima kasih kerna sentiasa setia menjadi teman yg sudi
membaca luahan kesedihan,kegembiraan,kemarahan,kesengalan dan angan2 ku
di alam maya ini.Tak lupa juga buat sahabat2 maya yg baru eLLy kenali
Welcome to 'eLLy with love'

eLLy sayang anda semua !!

 

16 comments:

imz said...

selamat menyambut hari anniversary..dh 3th ek...

marinahunny said...

kita pon nk kawan dgn kak elly jugak ! ;)

nads said...

sayang akak juga....!!!sila dtg johor kiter pusing2 johor plak ok...hehe

IxoR@ said...

tahniah elly with love....

saya sayang kamu juga!

;)

IdaShah said...

aku pun dah 3thn jd blogger..
teruskan berblog elly

NM02 said...

hepi beday ellywithlove.blogspot.com. teruskan berkarya ye.. i like yr blog.. cumelll

eLLy said...

Imz, tq laling


Marina, akak pong.. hehhee


Nad, nantikan kedaangan ku ;]

eLLy said...

Ixora, terima kasehh cik pora

Ida, samala kita.. jom kita teruskan perjuangan ;]

Reena, terima kasih i like your blog too.. ade ladybird ;]
gambar2 pun cantek

akubiomed said...

Tanniah sambutan ulang tahun yang ke-3. Saya baru sambut yang ke-100 hari. Happy blogging :-)

eLLy said...

tq Akubiomed.. walaupun 100 hari kamu lebih galmor dari ku :]

rasp said...

hepi bufday laling...
i tua u sebulan je kan...
lebiu laaaa....

Redbloodsnow said...

happy anniv utk blog nyer kak elly :) pssttt zie madini lupe nak tersenarai weh...miahahaha. KIDDING :P

eLLy said...

Rasp, sis walau pun sebulan you tetap tua.. wakakakka jng marah nanti kena jual ;]

eLLy said...

Zie, oh ye la kita pernah bertentang mata didalam mimpi kan wakakakaka

mummysyafie said...

hapi anniversay yang..semoga persahabatan kiter kat dunia blog ni berkekalan yer

eLLy said...

Nor, Ameen .. aku pun mengharapkan yg sama dari mu :)