Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, December 2, 2010

Sub sub soiii ;p

Minggu Ke5 bermulanye DUA/TWO n3 per day!!

Petang petang nie klu dapat layan SubWay pun best gak kan .. emm dugaan betul
Cuba uolls tenung gambar tu betul betul .. tenung .. tenung dan tenung ..
Ape ko rasa ?

~ eLLy rasa lapar ...


10 comments:

sw33tdarling.com said...

tadi dah lalu depan subway, rasa cam nak makan.. tapi tetiba rasa cam muak plak... tapi menu harini sangat sedapppp!

imz said...

aku tak pernah g makan kt sini...sedap ke wei burger tu...mcm sedap je...ari tu en bos aku aku ckp sedap makanan kt sini..

Dee said...

pergh..mmg buat dee hungry ok..

eLLy said...

aMy, amboi menu ape yg sedap sangat tu?

eLLy said...

imz, ini bukan burge tapi mcm sandwish, emmm sedap bangat dongg

eLLy said...

Dee, me to ... tambah2 hujan pulak kat luar tu.. emmm

Qu azniza ;) said...

sedp la roti kat subway..
haha. makan sampai muak

eLLy said...

Qu, yeszaaa sedap tak terkata ;p

rasp said...

haiyaaaa saja bikin i terkecur kan...

eLLy said...

Rasp, sis sila dapatkan di kedai yg berhampiran ;}