Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, March 16, 2011

Ci ci ci ci cak?

Ci ci ci ci cak? Ci ci ci ci ku ;)
Kegilaan ku sekarang nie ialah..
vvvvv
vvvv
vvv
vv
v
Yeszaaaa... buah Ciku
vitamin yg ade pada buah ciku?? entah sat gi nak pi google

Okey kita tapau bawak ke opis
1. for bfast 1. for lunch 1. for hi tea
tapi sebagai pencuci mulut je la :)


18 comments:

diLL said...

betul2 da ingat cicak ha.. saspen jekkk.. ihhihi

rATu kEBaYA said...

ciku.. dah lama tak makan.. dulu pokok merimbun tapi dah kene tebang...

nanonano said...

siap kopek kulit,
klu sy ngn kulit2 mkn
sedap sgt kan, rugi buang kulit
hahahah :p

rasp said...

sejuk2 sedap oooo sis...

N@di@ said...

hahaha title bikin takut ja ^__^
lama nadia xmkan ciku aiyakkk mesti mnis tuh kan akak

NM02 said...

ai loike ciku sesangat. makan tengah sejuk tu lagi mantop. sikitttttttt

-oP_ida- said...

owh buah ciku...........

sedapnyaaa......

maniss tak kak??

nads said...

huuuu...sedapnyer buah ciku....nak kena cari jugak nih...

mummysyafie said...

nyah..aku tak reti makan buah ciku. camne agak nya rasa dier nyah??

atty's said...

lama dah tak makan buah ciku..teringat rasanya manis2..

Dee said...

ciku mmg sedap..manis je..dee pun suka..

Cik Puan*PIE said...

musim ciku ke skang ni????nk cari jugak la..potong2 masok peti ais...sorgaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
*kt belah mane cik puan elly beli ni???update kt fb pelissss

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hmmmmm sedap nyek buah ciku...eida xpenah makan..macam xsedap jerk...

eLLy said...

Dill, ci ci ci ku la ;)

Aisyah, alah sayang nie. buah ciku sedap beb!

Nano, ade ke org makan tak buang kulit? ish mengarut je ko.

Rasp, perghhh terbaik beb

N@dia, pergh yg nie memang manis

eLLy said...

Reena, sedap beb.. meh sini aku suap kan :)

Kak Limah, Manis emmm manis sehingga menjilat jari ;)

Nad, alamak mak buyung dah mengidam ciku pulak ke?

eLLy said...

Nor, ish mcm mana tak gheti makan.. sedap beb cuba la

Kak atty, sila dapatkan di pasar malam ;p

Dee,Haja manis beb!! terbaik dari ladang :) aku beli kat R&R Sg buluh

eida, tak pernah makan? ko biar betikkk. sila terja pasar tani yg berdekatan :)

akubiomed said...

Baiknya bawa buah ciku siap sudah buang kulit.

Sekarang ini musim durian dapat merasa durian di kampung. Menanti di Bangi pula gugur :-)

eLLy said...

Akubiomed, masa beli memang dah siap di kupas :)

Musang king? durian oh durian selamat tinggal D24 say hi to Musang king ;p