Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Thursday, March 17, 2011

Di Dera?

Help Help aku di dera!!! adus sakit oOo.. Kawan kawan lihat laaaa

*****
****
***
**
*
Lepas di urut habis timbul urat2 di kaki dan tangan ku.. dah mcm HULK dah ;)
Sebelum nie takde pulak camnie.. Adakah faktor Umur?

 

18 comments:

nanonano said...

xla kak..
sbenarnye kulit akak cerah ngat kot
itu nmpak bahagian dlm tu :p

Mamaleesya said...

cian die...take care

nads said...

hmmm...nape jadi gitu ek..pelik yer...

rATu kEBaYA said...

taklah rasanya.. tu darah mengalir dengan derasnya..

mummysyafie said...

kejap je tu kot yang..nanti hilang la kesan² tu

diLL said...

uish.. bhya tue sis~

eLLy said...

Nano, wakakakaka ko buat lawak la ;p
takde makna nye!!

MamaAleesya, tq laling

Nads, tu la akak lagi pelik

eLLy said...

Aisyah, ye ke .. itu petanda baik ke tidak?

Nor, a'aa dah hilang dah cikit2 ;p

Dill, oitt ko jng nak takut kan akak cik adik ooii

Drama Mama said...

erkkkk sakit ekkk....i pun sebenarnya jenis tak tahan kalau orang urut kuat2...memang timbul segala urat lepas tu.hiks

http://twinkywinkystars.blogspot.com

penemuan luar biasa !!! said...

huhu.. zaman sekarang ni.. mcm2 perkara luar biasa berlaku..hoho

akubiomed said...

Selalu wanita kena pada kaki tapi saya tidak ingat apa nama penyakit tersebut

rasp said...

ouch....sakit selepas sedap ooopss :)
hope u feel better...

eLLy said...

Mama, a'aa memang tukang urut tu tenaganye kuat.. sekali dia tekan memang rasa samapi ke tulang ;p

penemuaran luar biasa, emm memang luar biasa ;p

eLLy said...

akubiomed, bukan penyakit la ;p
urat tu timbul lepas diurut hari tu.. sekarang dah hilang ;)


Rasp, yep i okey now.. bekas tu pun dah tak de .. alhamdullilah

sw33tdarling said...

faktor kuat berjalan.. hahahahaha

eLLy said...

Amy, ish mana ade aku jln lite lite je ;p

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha hulk in d house la nie... :P

eLLy said...

wakakaka hulk jadiannn ;p