Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Monday, March 21, 2011

Masak lomak cili padi!!

it's Lunch time !! .. jom cite pasal masakan.. makanan huhuhu
mood rajin menyerang kembali!! ari sabtu hari tu eLLy masak
KETAM MASAK LOMAK CILI PADI

Lihat lah ketam ku berenang2 di dlm periuk.
Masa nie belum masuk santan

Huhu dah siap!
Masak lomak cili padi + Kacang buncis goreng
Jom gi lunch !!


12 comments:

IdaShah said...

ketammmm...mengancam.aku pon suka masak lemak

NM02 said...

kalu laki aku makan ketam, dah lama aku masak ketam pelbagai rasa...

-oP_ida- said...

yUhuhuuuuuu.........droling cheq dalam opis nie tgk masak lomak cili api kotam ni haa.....

rasp said...

sungguh kijam ko menayang ketam lomak mu itu tanpa memberi kepadaku setupper dua ngehehehehe...

sw33tdarling said...

alamakkk lama tak pekena ketam!

mummysyafie said...

lamak giler tak bedal ketam yang. tapi kalau masak lomak mmg tak pernah pun

eLLy said...

Ida, klu ketam itu je yg aku tau masak ;p

Reena, tak pe klu laki ko tak makan nanti aku makan kan .. ko masak je la ;p

op_ida, fuyoooo hebat tuuu

eLLy said...

Rasp, oppsss tak cukup la sis, i beli 3 ekoq je ;p


Amy, ha ape lagi .. rajin2 la pi cari ketam ;p


Nor, klu ketam aku cuma tau buat camtu je ;) klu buat sambal ketam mesti melatop kan... nak kena belajar nie

NeenaAnuar said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa... my fav dish nieee.. huhuuuuu.. *terus perot berbunyik bila baca entry nie*

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

walaweh..yummy btoi...

eLLy said...

Neena, huhuhu.. klu dah lapar kena cari nasi or ketam ;p

eLLy said...

eida.. bukan walawehhh.. dah meleleh nie ;p