Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, March 9, 2011

Rabu

Good morning Rabu'.. Hari nie dah rabu esok Khamis lusa Jumaat!!
ish asyik cerita pasal hari je kan =)

Ini pun nak cite pasal hari gak! cite hari Ahad, Last sunday bahasa rojak
kat The Mall ade roadtour APBH 2010, ramai artis datang..

 
eLLy singgah kejap je.. sambil2 nak ke farmasi boleh gak jenguk2 .. perghhh ramai tul
manusia! eLLy ambik gambar dari jauh je.. segan la sorang2 kat citu.
.
Antara artis yg eLLy nampak, Along,Maya Karin, Fara fauzana, Faizal FBI, sape lagi..
oh ye Diana danielle.. ha yg last sekali eLLy nampak
vvvvvvvvvv
vvvvvvvvv
vvvvvvvv
vvvvvvv
vvvvvv
vvvvv
vvvv
vvv
vv
v
Kete MyLuv dah sampai ;D

Wakakakakakkakakaka Marah ka?


10 comments:

atty's said...

lor napa tak de gambar ngn artis ..

rasp said...

org yg last tu yg dinanti2kan kemunculannya kan sis kannnn...

sw33tdarling said...

gigih rasa nak pergi tp rasa malas lagi kuat dr rasa gigih

hahahaha

rATu kEBaYA said...

ramainya artis

@xiM said...

marah lah nih..huh..

Redbloodsnow said...

hahaha...keta abg dah nampak means...its time togo back home ke kak? :P

lenkali snap arr artis. leh tayang bangga kat cnie..ceaaa :D

Redbloodsnow said...

eh chop...zie nyer chop kat cnie masok tak? kerrr zie salah komen box ek?

arghhhh... :D

eLLy said...

atty,malu la.. coz ramai orang oOo

Rasp, Yeszaaaa... itu yg kita cari ;)

Amy,Klu camtu memang tak boleh nak buat ape la ;p

Aisyah, A'aa ramai tapi itu je yg aku nampak

Axim, marah ke.. jng la marah nanti kena jual ;p

Zie, eh tak .. kami tak balik kami terjah ketempat lain pulak ;)
ko punye chop ape? okey je komen tak salah pun

mummysyafie said...

yang..ada amik gambar tak..syok nya bila dapat jumpa artis

eLLy said...

Nor, tak la aku sesorang malu nok ;p