Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

Meluntur Buluh biar la dari rebung nye

Memang penuh bermakna tajuk di atas.
itu la istilah yg selalu kita dengar masa kecik kecik dulu ..
'kecik kecik nie la kita nak ajar dah besar nanti dah liat !!'


So kekawan jom ajak anak2 uolls join Yoga kecik2 nie boleh la
bila dah kertu mcm i & uolls .. hummm dah liat beb!!


12 comments:

nads said...

akak buat yogake?hhuhu

rasp said...

kalo i sis..
mau patah tulang2 ku...

Mamaleesya said...

tergeliat rasanya kalo mama buat :).

IdaShah said...

betul 3x...kecik2 kena ajar dowh

eLLy said...

Nad, akak? hurmm akak yoga atas katil je ;p


Rasp, hahahaha sama la kita 2x5 ;p

eLLy said...

MamaAleesya, tergeliat okey lagi klu dah patah oucchhh parah ooo


Ida, Dalam maksudnye kan ;p

mummysyafie said...

agak2 badan aku bleh tak buat camtu..lembut lagi tak

eLLy said...

Nor, klu ko boleh buat perghhh aku suspet la kat ko ;p

akubiomed said...

Saya masih boleh buat lentik macam gambar diatas tapi tidak boleh lama-lama nanti tidak boleh bangun :-)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la..teringin nak masukkan amani dekat kelas yoga nie..dari baby pun ada kan sis...

eLLy said...

Akubiomed, Wow kira hebat la!!
chaiyok chaiyok ..

eLLy said...

Eida, ada kot coz tengok gambar tu pun budak lagi