Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Tuesday, March 15, 2011

Ubah Sekarang!!

Ubah Sekarang? ape yg perlu di ubah?
Al kisah petang semalam eLLy menaiki taxi menujuk ke tempat kerja MyLuv

Ooh malang sungguh nasib.. boleh pulak naik taxi 'kaki pembangkang'
berkobar kobar si bercerita tentang politik masa kini!!
Mak takuzzzzz nokk!!! .. tapi layan je la klu membantah nanti takut dia campak eLLy
kat mana2 pulak.. fuhhh scary wehhh

Mcm2 dia cite siap sebut nama2 menteri yg ade scandal.. tapi bukan scandal dng artis
ini kisah menteri yg ade dng scandal pembunuhan!! fuhh biar betik mamat nie ..

Sambil berkempen tu dia siap bagi buku 52 muka surat!! yg kelakar nye bila eLLy nak
keluar dari taxi boleh dia cakap "Renung renungkan dan selamat mengundi"
-Sengal-

 

14 comments:

atty's said...

Ayat yang last tu tak tahan tu..wahahhahaha

renung2 kan dan selamat mengundi..hahahahahha

IdaShah said...

hahaha...ya kan ajerkan janji selamat sampai rumah

rATu kEBaYA said...

bestlah ayat last tu..

pasal mengundi diri sendiri je tau..

nads said...

huhu..gilo semangat driver taxi tuh...ho3

eLLy said...

atty, betul kak memang tak boleh tahan.. nak gelak pun ade ;p


Ida, tu la aku iyakan je la janji sampai.

eLLy said...

Aisyah, betul tu .. laki aku pun tak tau aku pangkah yg mana huhuhhuhu


Nad, saiko seh!! takuzzzz

sw33tdarling said...

hahahaha.. ada jugak erkkk berkempen cara tu.. berapa byk dapat upah mengempen tuuu....?? alahaiii mmg seram naik taxi dengan driver yg taksub gini

eLLy said...

aMy, betul nok kecik je aku rasa masa dlm taxi tu semalam

Redbloodsnow said...

zie tahu siapa menteri yg di katakan itu. betol ke ek?

eLLy said...

Zie, kata nye .. tapi tak tau la betul ke tidak.

mummysyafie said...

cer citer..cer citer..nak tahu gak ni

eLLy said...

Nor, takut aku nak cite tak pasal2 aku yg masuk ISA nanti

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahahahahha kena hati2 nie..kang ada mata2 lak kang..hahahah...camno nak mengundi daftar pun idak lagi nie...

eLLy said...

eida, pi la cepat mendaftar..
Ubah sekarang .. selamatkan malaysia ;p