Followers

My Heartbeat .. dak dik duk

Nuffnang

Wednesday, March 9, 2011

Kalau batuk...

Orang kata klu batuk jangan ... Makan buah Rambutan & Mata kucing
tapi eLLy yg masih batuk kong kong kong sunggup layan buah mata kucing!
Mata kucing adelah buah kegemaran ku ..  masa nak beli tu MyLuv dah jeling2, 
tapi i buat2 tak nampak.. huahuahuahua i Like like like mata kucing .. Miiiooowwww...


12 comments:

NM02 said...

haah la nok... kau makan je la.. esok kalu tekeluar anak tekak tu, jgn lak kau fengsan yeee...

Redbloodsnow said...

wahhhh mata kucengggg. buah kegemaran zie gak kak. tp zie x dpt mkn byk sgt. sakit tekak di buatnya nnti..hehe

nanonano said...

ai xske kucing,
so dgn mata2 dia pun ai xske..
muahahahha :p

eLLy said...

Reena, ko memang tak sayang aku kan :(

Zie, tu la memang mylaling tak kasi makan banyak.. tapi tak boleh control la ;p

Nano, tak minat .. ish ish ish rugi nie ;p

diLL said...

nyum3.. suka juga.. tp 2la.. ayah pn xbg mkn.. ;(

ct_nurmarlissaa said...

wah..haku pung minat ngan buah MioW2 niee....suka...nak sikit.....

rasp said...

penawar tu *ihiks*...
si dia jeling kat u,
u main2 mata kucing le kat si dia meowwww grrrr hehehehe

eLLy said...

diLL, tu la klu batuk memang dilarang untuk makan mata kucing.


Ct, best kan miow miow miow nie


Rasp, wakakakakak ye la lupa pulak nak buat mata miow miow kat dia ;)

The Bee And The White Roses said...

suka mata kucing jugak! sedappppp..

mummysyafie said...

makan ni kena basuh dulu yang..sebab hampas n debu tu yang buat tekak gatal.

eLLy said...

Bee, yeszaaaa sodap kan :)

eLLy said...

Nor, ye ke.. aku main kopek camtu je.. huahuaahua